søndag den 12. februar 2012

Så havde min lille ven 3 års fødselsdag og dertil hører jo i aller højeste grad en gave.

og mine kreative evner tryllede en patchwork slange frem... jeg brugte denne DIY


og for nogle uger siden var jeg på lidt shopping og jeg fik besøgt en spøg og skæmt butik hvor jeg ellers aldrig rigtig får købt noget... får vidst mere grint lidt... men mindsanten der var jo lige den perfekte ting som han også skulle have...

Nemlig pasta udformet som bilerne fra den så børnevenlige disney figur/film... og mon ikke om V. blev glad for gaven han legede med slangen og jeg fik senere afvide at pastaerne blev spist med yderes velbehag, også vil glæden jo ingen ende tage :O)

1 kommentar:

  1. Sikke en fin gave. Tak for min fine pakke :o). Jeg har været syg hele ugen så har først lige fået hentet den på posthuset i dag....men MANGE tak!!!

    Først i næste uge kommer der en returpakke afsted til dig - og et indlæg på min blog. Håber det er ok?

    Rigtig god weekend!

    SvarSlet