søndag den 22. februar 2015

Maskine junglen...

Hvem har ikke været i en situation hvor man har ønsket sig en køkkenmaskine som nærmest kunne lave maden uden at skulle gøre ret meget selv.
Da jeg i tidernes morgen købte min Magimix maskine vidste jeg ikke ret meget om den og den eneste mulighed for at få noget info var hos ekspidienten i Magasin hvor jeg købte den. (Det var ihvertfald det jeg gjorde.) Ydermere gjorde jeg mig tænker om at i foodprocessor katogorien ville pris og kvalitet unægtelig hænge sammen, hvilket det jo bestemt ikke altid gør.
Det er da absolut en god maskine men jeg havde ikke den store sammenligning med andre maskiner. Man ved jo ikke om man køber katten i sækken og derfor ville det have være fedt at jeg kunne have læst om flere maskiner så jeg bedre kunne have dannet mig et overblik og derfra tage den helt rigtige beslutning.


Jeg har hørt så meget om en slow  juicer og netop nu fået interesse for at vide mere om en slow juicer maskine og bagrunden for det er at jeg jo går til diætist og gerne vil ændre det jeg putter indenbords til det bedre, samt leve kanon sundt og tabe de kilo som i den grad tynger min krop. Jeg har prøvesmagt en juice lavet på en juicer og det smagte himmelsk.
Fyldt med gode vitaminer unden tilsætning af nogen slags. Nu er der derfor opstået en masse spørgsmål, for hvad skal den kunne hvad er bedst og hvorfor en slow juicer fremfor en frugt presser? Det eneste jeg helt sikkert har besluttet er at den skal være nem at rengøre. Mager ikke en besværlig masine som tager for lang tid at rengøre og i sidste ende giver mig tvivl om hvor ren den er!


For at få mere viden om køkkenmaskinerne har jeg fundet en side som sammenligner og tester maskiner af alle slags til madlavning. Se det er jo pragtfuldt og især videoer med test er virkelig brugbare da du her ser det med egne øjne, hvad den kan og hvilke svage punkter der er ved de forskellige maskiner og de forskellige mærker.
Siden hedder Madmaskiner.dk og giver et overbliv når du skal vælge i de utallige og mange maskiner.

http://madmaskiner.dk/

Madmaskiner.dk yder god service og som ekstra bonus er der prissammenligninger hos forskellige netbutikker så man nemt og sikkert kan finde den billigste maskine så du ikke giver for meget for noget du kunne have fået billiger, hvilket lige er i min ånd. Jeg vil ikke snydes og vil ikke give for meget for noget.  
Så søger du som mig info om diverse maskiner til køkkenet så kig forbi Her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar