Fredag var vi en tur i Rødovre centrum og det var skønt at shoppe lidt!
Har holdt igen i mange mange måneder da min økonomi lige skulle på højkant, så endelig at få lov var bare skønt!
Vi kom forbi Solo butikken og der havde de mindsanten 50% på alle varer og er der noget jeg elsker så er det ikke at give fund pris for noget, så ikke mindre end 50% var bare super cool. Jeg gik ind i butikken og kom ud med 2 par fede Jeans.
De har nogle fede detaljer og det ene par havde en fin detalje med et bånd på ved fodenderne og ved lommerne! med noget neon i broderiet
Jeg fik også byttet nogle sneakers som min kæreste havde købt til mig, dog var det ikke lige dem som jeg havde udset mig så fik byttet dem som jeg først havde fået og købt de nye på en hjemmeside da de ikke havde flere tilbage i min str i magasin og Skoringen.
Glæder mig vildt til at få mine NEW BALANCE sko... fortsættelse følger...
Der hvor regnbuen ender... finder man??? Ja det er jo spørgsmålet men her hos mig finder man alt hvad der interessere mig som Kvinde, Jeg elsker at rejse og få nye oplevelser, gå på cafe, i biffen, shoppe, deltage til mode/skønheds events, diverse messer og wellness lave mad og spise god mad, hygge med mine veninder, venner og familie, er vild med pynte ting, glitter og friske blomster. Dermed sagt en blog om livet som kvinde, livsnyder og pædagog.
Viser opslag med etiketten shopping. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten shopping. Vis alle opslag
mandag den 2. juni 2014
mandag den 21. april 2014
Wanties... Marc og Tommy
Ih forår og sommer gør en helt shoppe lysten og jeg var i lørdags ude at snuse lidt rundt og gud hvor er der mange lækkerier, hvis man dog bare havde penge til alt det!!
Jeg så 2 klare favoritter nemlig disse ure fra Marc Jacobs og en skøn forårs jakke fra Tommy hilfiger
Jeg er helt vild med ure i rosa metalic og disse modeller fra Marc Jacobs koster fra 1800kr til 2500kr
model mbm 3078
model mbm 3102
model mbm 3207
Tommy hilfiger jakken er i skønne farver med tvist af Neon og jeg er slet ikke færdig med den pinke.
modellen hedder Urao Blazer VARENUMMER: 1M87639737 268 URAO BLAZER
Denne smukke blazer er helt enkel i modellen med trekvart lange ærmer og med kina flipper. Metervaren er meget grovvævet og kraftig, og de neon farvede striber er vævet ovenpå stoffet, hvilket giver en flot effekt. Blazeren er uden foer, men da stoffet er så kraftigt falder den stadig smukt, og sidder ikke 'fast' på kroppen. Modellen er tætsiddende, og super feminin, og den kan bruges til både hverdag og fest - til pænt og til råt. Reverset er helt enkelt og uden ombug, der sammen med den lille kina flip giver et anderledes udtryk.
kan købes HER dog er prisen i den dyre ende og koster 1.999kr
Jeg så 2 klare favoritter nemlig disse ure fra Marc Jacobs og en skøn forårs jakke fra Tommy hilfiger
Jeg er helt vild med ure i rosa metalic og disse modeller fra Marc Jacobs koster fra 1800kr til 2500kr
model mbm 3078
model mbm 3102
model mbm 3207
Tommy hilfiger jakken er i skønne farver med tvist af Neon og jeg er slet ikke færdig med den pinke.
modellen hedder Urao Blazer VARENUMMER: 1M87639737 268 URAO BLAZER
Denne smukke blazer er helt enkel i modellen med trekvart lange ærmer og med kina flipper. Metervaren er meget grovvævet og kraftig, og de neon farvede striber er vævet ovenpå stoffet, hvilket giver en flot effekt. Blazeren er uden foer, men da stoffet er så kraftigt falder den stadig smukt, og sidder ikke 'fast' på kroppen. Modellen er tætsiddende, og super feminin, og den kan bruges til både hverdag og fest - til pænt og til råt. Reverset er helt enkelt og uden ombug, der sammen med den lille kina flip giver et anderledes udtryk.
kan købes HER dog er prisen i den dyre ende og koster 1.999kr
Etiketter:
marc jacobs,
shopping,
tommy hilfiger,
ur
Abonner på:
Opslag (Atom)