mandag den 29. august 2011

Seneste kreaprojekt som er under udarbejdelse...

UHA som tiden går!

Den 18 Juni blev jeg fru. Bødker (inden havde vi selvfølgelig sendt invitationer ud.) Vi havde en skøn dag med reseption i haven og senere middag og fest... og nu skal der så takkes og det gør sig jo bedst med Takkekort og derfor vil jeg da lige inspirere jer med mine.


I er de første der ser dem da de ikke er sendt ud endnu altså takkekortene, da vi lige skal have fremkaldt billederne somskal vedlægges:O)

3 kommentarer:

  1. Wauw.. Sån et glæder vi os til at modtage. Selvom det egentlig er os der burde sende takkekort for en dejlig dag og nat!

    SvarSlet
  2. det ser fint ud. Jeg har også en del problemer med at skrive på andres bloog og at besvare dem der sender til mig men jeg må tage mig sammen og finde ud af hvad der går galt.

    SvarSlet
  3. hej
    ej hvor er jeg glad for at høre at du også har samme probelm, det ville være kanon hvis du kunne se hvad vi gør forkert for det er mega irriterende:O)
    og jeg syntes jeg har prøvet det hele:O)

    SvarSlet