lørdag den 22. oktober 2011

Gavekort fra Coolstuff

Så fik jeg min pakke fra COOLSTUFF

Se lige hvad jeg modtog!


I pakken ligger der et småkagestempel med skriften home made, derudover fik jeg en dåsebasilikum som jeg vil tage ibrug senere på året eller måske i det nye!!
Så fik jeg nogle yderst praktiske varmelæmer altså sådan nogle der kan ligge i lommen, skoene??inderlomme på jakke, eller måske et helt tredje sted! Hvis vi får en ligeså hård vinter som sidste år er det jo godt at have lidt forberedt til når tiden nærmer sig, hvilket den desværre gør med hastige skridt:O( uhhh
sidste men ikke mindst fandt jeg i min søgen rundt på alle de mange gadgets sider en rulle med magnet tape... det er da virkelig smart så den glæder jeg mig også til at tage ibrug:O)

Så det er bare om at besøge coolstuffs hjemmeside hvis man mangler noget sjov eller har brug for en gave til den der har alt! for de har heltsikkert noget som ville kunne falde i alles smag!

1 kommentar: