mandag den 19. september 2011

Fairtrade Genbrugs Lamper...

Må lige dele disse lamper lavet i materialer som allerede findes...

ER Helt vil med denne GO-CARD Lampe og hvem har ikke disse skønne kort liggende jeg har flere skotøjsæsker fyldt med dem!!

Så gad da mega godt kunne lave en selv!! mon der er nogle her i blogworld som har en DIY til sådan en??


En anden Lampe jeg har udtænkt at skulle give mig i kast med er denne lavet ud af Plastickopper.
Har allerde udset mig hvor den skal hænge i hytten men er lidt i tvivl om pæren inden i og sådan... så er der nogle der har gode råd til sådan at give sig i kast med sådan en så kom hid med dem!!

Har allerede fået lidt råd fra hende som har lavet lampen her på billedet er den ikke COOL??

Dette billede er lånt fra denne blogger!!


Har også fundet en anden model på nettet som er lavet af farvet kopper måske, eller mon der er en farvet pærer indeni?



1 kommentar:

  1. Hvor er de dog fine de lamper!
    Tak fordi du vil deltage i min Give Away og ledte mig hertil din hyggelige blog:o)

    Jeg har tildelt dig en award, som du kan læse mere om på min blog!

    God weekend

    Mvh Pia

    SvarSlet