lørdag den 7. april 2012

BLOGLAND RULES... SIG DET LIGE VIDERE... Craft it forward GAVE

Disse små lege gør mig glad i låget og må da lige vise jer alle hvad jeg har modtaget denne gang.
Kristina bag bloggen Dutterier har nemlig kreaeret en fin bunke af diverse ting til lige netop mig!



Den skarpe læser vil opdage at kortet med taleboblen siger:
BLOGLAND RULES...  SIG DET LIGE VIDERE... og kan kun tilslutte mig dette statement!

Her er hvad jeg sendte tilbage til Christina



Når man nu deltager i sådan en leg som denne er der lidt regler nemlig at jeg nu har til opgave at finde 2 skønne kreative piger som vil lege med...
jeg sender en hjemmelavet gave til 2 og de sender derefter en hjemmelavet gave retur til mig. og finder selv 2 de kan lege videre med!

SKYND JER AT SKRIV SÅ VI KAN FÅ GANG I LEGEN...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar