mandag den 9. april 2012

Lagkage skal der til...

Min bror fyldte 24år i lærdags og det skulle fejres igår han havde aller nådisk spurgt om jeg ikke kunne sørge for kage, og selvfølgelig kunne jeg da det... plejer jeg jo og kan rigtig godt li at lave kager.

Havde denne gang besluttet mig for en Mette Blomsterberg Hindbær Lagkage



Det færdige resultat:


Som petitfures havde jeg lavet de meget nemme Sarah Bernhard kager som jeg før har delt med jer.


Da jeg ikke er afsindig vild med kandicerede violer har jeg valgt at pynte med Dr. Oetkers mix:O)

Har også været lidt rundt i kageblogland og fundet indtil flere super lækre opskrifter som også er værd at huske til en anden god kage gang.

Nemlig disse

Kager skal der til med en syndig jordbær kage

Himmelske kager med en Othello lagkage

Min kage som viste sine macroons dog var opskriften hentet hos Anarkisten og det kunne også være en fin lille petitfure... men holder mig denne gang til det sikre

uhhh bliver helt kage lækker sulten af at lave dette indlæg:O) sååå mig igang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar