søndag den 6. maj 2012

Skattejagt

Ihh kender i det når man pludselig falder over det man har ledt efter, også er det der lige for snotten af en! Igår var jeg på lidt loppemarkeder og om jeg minsandten om jeg ikke fandt mit eget trykkeri og der var 2 stk haps haps de kom med mig hjem;0)



Så mangler jeg blot at finde:
Dymo maskine

Og ting jeg altid ser efter er
Retro stof og stof
Bøjler med plastik
Kold bøtter
Lyngby vaser
Møbler
Sættekasser
Og måske der er mere men min jagt er gået ind hvad leder i efter?

4 kommentarer:

  1. Ej hvor fint! kan man mon bruge dem til at lave bogstaver i fimo ler eller er det kun til papir? :) Tak for kommentaren og tippet om loppemarked, det vil jeg lige undersøge lidt nærmere :) God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. hov og jeg har en giveaway i gang, hvis du er til retrostof er det nok noget for dig :)

      Slet
  2. Hvor fint. Havde selv sådan et som barn. Gad vide hvor det er blevet af? :)

    Tak for din kommentar til min give away. Jeg er ved at samle lidt sammen af det jeg gerne vil bytte med, så det kan da godt være vi kan arrangere en lille bytehandel i den nærmeste fremtid. :)

    I øvrigt, fin blog du har her. :)

    SvarSlet
  3. jo tak deltager i din give away karina håber sådan at jeg er den heldige vinder!! og gode dag i KBH

    lola du siger bare til hvis du vil bytte for jeg er bestemt frisk!

    SvarSlet