mandag den 18. februar 2013

New Me, New Glasses

Øj Øj så kom dagen hvor jeg hentede mine briller og sikke en forandring og noget jeg virkelig virkelig skal vende mig til... Det er helt vildt men mon ikke der går et par dage også er den i vinkel!

Syntes det var rigtig svært at vælge briller, noget af en forandring at se sig selv med briller når man slet ikke er vandt til det!!
Men er nu ret glad for resultatet og håber at det giver mere overskud og at jeg ikke bliver så træt!!

Det er nu også ret så vildt at jeg nu har et perfekt syn med briller på;0) og kan tydeligt se forskel fra før! Jo vildt at jeg ikke har fået synet tjekket noget før men har jo ikke følt at der var noget galt så der kan man bare se...
Jo mere man ved jo mere ved man at man ikke ved!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar