søndag den 4. august 2013

Tik Tak Tic tac tiden går...

Om nogen har jeg ur fetish, jeg kan virkelig godt li ure jeg har haft mange og var så ærgerlig da jeg fik stjålet mange af dem:O(
Mit første job som 13årig var i et urfirma i Gentofte, hvor jeg skulle pakke ure og sætte mærker på... nok der det hele startede...
 
Jeg har været så heldig at fået muligheden for at afprøve et ur fra hjemmesiden ure.dk jeg har valgt dette ur

Geneva G-2001-RG-SS

Dette er hvad de skriver om sig selv:

Ure.dk - Hurtig levering - Gratis fragt & retur!

Velkommen til Danmarks største udvalg af armbåndsure. Leder du efter populære urmærker, er du kommet til det rette sted. Ure.dk er hele Danmarks urshop på nettet, og vi sælger alle de populære urmærker, som du finder ude i butikkerne. Vi er officiel dansk forhandler af samtlige vore urmærker, så du kan være helt sikker på, at du køber et ægte ur med dertilhørende officiel garanti og service. Vores sortiment udvides konstant, og vi arbejder hele tiden på at få endnu flere mærker i vores shop.

Vores mål er at gøre shopping oplevelsen på Ure.dk tryg og sikker. Betalingen sker derfor højkrypteret gennem bankernes betalingssystem PBS (NETS), og vores levering foretages af Post Danmark, der bringer din pakke frem med sporingssystem, så du kan følge leveringen online. Vi har alle de ure, som vi viser i vores oversigt, på lager. Derfor kan vi garantere lynhurtig levering (1-2 hverdage).

OBS! Som noget helt nyt tilbyder vi nu også gratis bytte og retur! Det vil sige, at du ingen omkostninger har ved at returnere dit ur til os.






Jeg valgte uret fordi det er klassisk, feminint og virkelig stilet og eksklusivt, uret er med en rosa tone i metalet og det er sååå fint!
Jeg fik hurtigt uret og kunne følge dets rejse med Post Danmark.
ligesom mange andre accessories afspejler ure ens personlighed og humør og derfor har jeg flere ure som kan peppe ens outfit op eller gøre det mere afslappet alt efter humør og hvad man ønsker, skal til eller hvor man skal hen.

Sammen med uret fik jeg et lænkeværktøj som smart og enkelt kunne tage led af da det skulle passes til mit håndled!

Som ekstra foranstaltning har jeg forsejlet similistenene med klar neglelak da de tit kan drille og hoppe af hvilket jeg på ingen måde ønsker!
det er en smart måde at sikre sig på hvad enten det er ure, bælter eller andre accessories.


Hjemmesiden har fået mange gode anmeldelser fra købere og jeg har også haft en rigtig positiv kontakt og oplevelse med  URE.DK så der kan man trygt handle

Dette er et sponseret indlæg og jeg henviser til min reklamepolitik

 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar