torsdag den 20. februar 2014

Moroccanoil - LookPerfect.dk


Skønheds tip of the day. Jeg bruger Moroccanoil som gør mit hår blødt og lækkert og det giver mit hår et sund, silkeblødt og naturligt look. Det gode ved olien er at den trænger hurtigt ind i håret uden at fedte og tilfører mit hår shine og glans.

Jeg er vild med at flette mit hår men mit hår har tendens til at blive kruset og filtre hurtigt sammen hvilket gør det svært at lave de fine frisure, men her kommer den skønne olie ind i billedet da den hjælper med at udfiltre. Mit næste køb bliver de fede børster som også er en del af serien.


Moroccanoil kan købes hos LookPerfekt.dk
Anvendelse af Moroccanoil® Original Oil
  • Efter hårvask påføres 2-3 pump af Moroccanoil Treatment på hånden.
  • Herefter arbejdes Moroccanoil ind i det fugtige hår. Brug føntørrer eller lad håret lufttørre. Style håret som normalt
  • Moroccanoil Treatment gør håret mere glansfuldt og sundt at se på efter blot en påføring. Ved længere tids brug bliver håret gradvist genopbygget, og porøst hår og spaltede spidser bliver forbedret.
Når Moroccanoil Treatment bruges varigt afhjælper produktet kruset hår og giver pleje. Moroccanoil Treatment kan også anvendes i tørt hår for at afhjælpe krus (brug kun et par dråber).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar