søndag den 8. marts 2015

De besværlige medlemskort

Jeg er netop stødt ind i den beste app. Fredag har jeg fri for arbejde og kommer hjem til min skønne kæreste som foreslår at, vi da lige skal en tur i Kvickly i Holte. Vi skal da have bøffer og vi kører til Holte. Vi går rundt i butikken som har alt hvad hjertet begærer og vi får da også kastet indtil flere ting i kurven, udover de lækre præmium steaks.
Vi går til kassen og damen før mig giver sin mobil til kassemanden, og lige dér bliver jeg så nysgerrig og siger "Var det dit COOP kort du har på mobilen? Ja siger hun lige så glad og siger så.... Det er en app som hedder FIDME... Wauw tænker jeg og hun forklarer om appen. Jeg skriver det straks ned i en note og hjemme læser jeg mig mere frem.
TAK til damen i kvickly, hun redede lige min eftermiddag med et smart fif og mega meget hjælp i fremtiden.



Nu er det dælme slut med dumme medlemskort som man glemmer eller ikke har fået taget med i blandt de 87 man rent faktisk har med, når nu den søde kasseekspidient, spørger om kortet. så kan jeg straks sige "JA lige et øjeblik finder det lige" også kan de skanne det fra min mobil!
DET ER DÆLME SMART.
udover at man kan gemme sine kort til diverse butikker kan man også gemme rabatstempelkort, altså dem man kan få i bagere, på kaffebarer og pizzariaer- når du har fået stempel nr 10 så får du et gratis brød, pizza eller kaffe. Smart men det smarte går ligesom af, når du gang på gang glemmer at tage papkortet med ned og derfor ikke får stempel nr.... 2, 3, 4
Det er også slut for nu kan du også gemme dem i appen! Samt andre fine og smarte tiltag.


Hermed et godt råd om en super app der rent faktisk kan bruges til noget yderst konstruktivt.
Og ingen glemte kort og altid indkodet rabatter og deltagelse i diverse konkurrencer fordi du har din mobil med alle vejne, hvor alle kort og det hele ligger.
Hvor der er sparet er der tjent, siger jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar