søndag den 18. december 2011

2½ år skulle der gå!!

Se lige min fine orkidee som jeg har passet og passet og nu er den gået i blomst igen hurra hvor jeg er glad!!



Jeg fik denne fine lille orkidee af min Veninde som indflytnings blomst og da jeg fik den var der selvfølgelig blomster på og der gik lidt før den afblomstrede! Har nu aldrig kunne passe blomster og har på ingen måde grønne fingre:O) mon der er nogle af jer der har det på samme måde??
MenMenMen har fundet ud af at orkideen passer lige til mig og mit temeratment hvad blomster angår ellers er jeg mest til afskårede blomster! og har da nu faktisk mange orkideer men har godt nok været spændt på denne lille som er den eneste lille orkidee jeg har! og den har bare stået på sin faste plads og stået der uden at der egentlig er sket noget og har tænkt at den nok ikke ville komme igen men har tålmodigt ventet og givet den vand hver søndag. og nu er den endelig kommet frem med de fine blomster hurra for det og den har da fortjænt sit helt eget blog indlæg her på bloggen!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det ;-)
    Når den er afblomstret, så prøv at sætte den et lidt kold sted
    (altså indenfor) , så kommer den hurtig i blomst igen! (forhåbentlig)

    SvarSlet
  2. tak vil jeg da lige gøre næste gang:O)

    SvarSlet
  3. Hej Laila...
    ER du interesseret i en byttehandel - jeg kunne godt være interesseret i stof nr 3 og 6, og så lidt bambi, det med gyngeheste/ænder og dinosauerne..

    Vh Rikke

    SvarSlet
  4. vi kan sagtens finde ud af noget - men kommer hen efter jul inden jeg lige får fundet det frem... har du ellers andet lækkert retro stof du vil bytte med - du kan sende billeder på min mail hvis det er--- smølferne vil jeg helst bytte over til andre smølfer eller andet lignende da de ligger i den dyre ende af prisskalaen..

    Vh Rikke - min mail er rikke_olgaard@hotmail.com

    SvarSlet