søndag den 25. december 2011

Hjerter Klippes med en saks af den fingernemme slags kræmmerhus med krøllet hank...

Så er der ihvertfald også blevet julet her i familien !!- spist MAD til den helt store GULD medalje af flæskesteg and og jule gotter og pakket gaver op og spillet spil... i vores familie er mandelgaven altid et spil og i år var det mig der fik Mandlen og spillet hed BET Your Brain... det sjove og det var faktisk et sjovt spil!! kan helt klart anbefales og nu når jeg fik mandlen er det mig som skal købe et spil til næste år:O)
Forøvrigt er det ikke bræt spil vi gør os mest i men det er bare så hyggeligt og er virkelig glad for den tradition da der også er noget traditionelt eller måske rettere kulturelt og gammeldags over det at spille spil og hygge sig på den måde i dette hurtige zappersamfund hvor gamle dyder forlængst er skiftet ud med teknologi på højt plan...



Jeg har også bagt småkager og i år blev det til amerikanske cookies og daim småkager og sarah bernard kager




Juletræet blev pyntet hvilket min far og jeg gjorde i år sammen den 23 dec.... men en anden tradition vi normalt plejer (for julen er i allerhøjeste grad plejer og traditioner der præger) plejer mine forældre at pynte træet og da vi boede hjemme skulle vi så komme ned om morgenen og se det fine træ stråle! men altså i år gjorde min far og jeg det sammen:O) mon der ikke er flere her i blog land som har traditioner i deres familie og som på den måde gør julen speciel og unik på hver vores måde og derfor ligner hinanden men også skiller sig ud på hver deres måde!! ikke??



Merry Christmas til alle i blogland skal lyde fra mig 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar