onsdag den 18. september 2013

Årsdag med Kæresten


Igår havde kæresten og jeg års dag så her kommer lidt billeder fra dagen

Minsandten om jeg ikke fik en skøn og virkelig flot buket blomster, men i det lille kort var nu den dejligste overraskelse... en tur til Barcelona ihhh hvor jeg glæder mig! Vi skal nemlig ned og besøge min bror som bor der i forbindelse med jurastudiet.



Vores Middag blev nydt på 8 Tallet på Amager og Gud hvor er det anderledes at komme derud der er virkelig spændende bygninger og nøj hvor bliver det fedt når det hele er bygget op.

til forret fik vi


Rejer, Grønne asparges, brøndkarse og syltede løg samt rugbrøds crunch... mums det var lækkert

til Hovedret fik vi
Australsk Ribeye med pommes og Whiskey sause
Eftermiddagen tog vi ud til Bryggebroen og hang hængelåsen fast! læse mere om dette fænomen i mit tidligere indlæg Her



Endnu en overraskelse som jeg havde planlagt var at vi skulle sejle med bådfarten på lyngby og bagsværd sø men eftersom båden ikke sejler mere blev dette ikke til noget desværre men vi må have det til gode til foråret når bådene begynder at sejle igen!
Syntes ikke det var nemt at læse sejtiderne på hjemmesiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar