tirsdag den 3. september 2013

Dry shampoo Batiste

Lørdag var jeg til outlet i Ballerup arena og der havde Nice hair en stand
De havde mange lækre tilbud og fristelser og jeg købte denne tørshampoo til sølle 19kr det er da dælme billigt
Har læst meget om Batiste og at det skulle være den ypperste på markedet lige nu, det må tiden vise og er spændt på om jeg bliver forfalden til denne form!

Her er lidt Info om tørshampooen! Taget fra www.nicehair.dk



Bastiste Dry Shampoo - Sweet & Spirited Boho er en tørshampoo, der forfrisker håret mellem vask. Tørshampooen har en sød og livlig duft, der giver nyt liv til fedtet, kedeligt og livløst hår. Håret efterlades straks med en følelse af renhed, med masser af krop og dufter himmelsk. Hurtig og nem at bruge, uanset hvor du befinder dig.

Anvendelse af Bastiste Dry Shampoo Original:

  • Ryst produktet kraftigt inden brug, og mellem påføringer af indholdet.
  • Sprayen påføres i en afstand af 30 cm. væk fra håret.
  • Påføres let og jævnt og hele håret.
  • Brug fingerspidserne til at fordel produktet rundt i håret.
  • Lad det virke et kort øjelblik.
  • Produktet børstes herefter ud af håret med en kam eller børste.

Perfekt til brug sammen med extensions, så du kan gå et par dage længere mellem hårvaskene, og derved mindske slid på dine extensions!

Ud over tørshampooen købte jeg nogle gennemsigtige hårelastikker fra Blax og min frisure blev så fin 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar