torsdag den 5. september 2013

Smooth away Smooth legs

Maikan.dk

 Dette indlæg omhandler hårfjerning, trimning og shaving på den nemme måde eller på en ny og anderledes måde uden skarpe barberblade. Jeg har før set produktet på en kvindemesse, denne er dog mere smart end den jeg så der, da der er vibrator/motor på!
Jeg har fået lov til at teste dette produkt fra MAIKAN.
Vi har nu taget hul på første efterårsmåned og snart med tykke trøjer og lange bukser men det betyder ikke at man ikke holder benene trimmede og pæne alligevel... Det er rart at være velsoigneret selv om stængerne ikke vises frem så ofte, dem vi har kær sætter nu nok også mest pris på at der ikke er lange hår på benene.



Jeg har de sidste par uger testet SMOOTH AWAY fra Maikan, som er en hårfjerningsmetode med fintkornet sandpapir. Jeg så produktet for et års tid siden på en livsstilsmesse med min mor. Dog var jeg da lidt skeptisk og ja ja så da på messen at det fungerede men men men, Men tro mig, det virker, det gør det! Man modtager et lille “håndtag” og en række selvklæbende stykker “sandpapir”, som klistres på “håndtaget”. Derefter trykker man på en knap, som får det til at vibrere en smule, mens man kører det rundt på benet i cirkulerer bevægelser og derved sliber hårene af. Det er virkelig nemt og gør overhovedet ikke ondt. Det gode ved denne teknik er også, at den sliber de døde hudceller af benene, så de føles virkelig bløde efterfølgende. Desuden skulle det også være godt, hvis man har problemer med indgroede hår. Det er ikke noget jeg døjer med, så skal ikke kunne sige om det passer, men jeg er ihvertfald rigtig begejstret for dette produkt, så det kan jeg varmt anbefale jer at prøve dette.

Her er hvad Maikan skriver om produktet:

Fjern effektivt hår helt smertefrit, nemt og hurtigt!  Er du, ligesom 90% af alle piger over 15 år, træt af at skulle barbere dig?
Produktet er ny, men simpel, opfindelse. Det bliver i USA kaldt en Smooth Away og er en smart plade med krystaller. Du kører den henover huden, hvorefter hårrøderne bliver stimuleret på en helt speciel og unikt måde.  
Efter 1-2 minutters behandling vil huden fremtræde blød og dejlig. Når håret gror ud igen er det blødere og tyndere, og det bliver lettere hver gang du bruger det. Det er et helt naturligt  Modsat almindelig barbering, undgår du ved denne behandlingsform at bruge kemikalier. Som en bonus er det også helt smertefrit og du undgår røde knopper. Smooth Away fjerner hårene effektivt og hurtigt!  
Pakken indeholder:  En stor plade med smart vibrations maskine.  En lille plade (til skæg osv.)  
5 store udskiftningsplader 
5 små udskiftningsplader 
Gratis levering i Danmark:)



Yderemere er der den fordel at det er langt billigere at benytte denne metode frem for de meget dyre barberblade fra GILLETTE uh river mig selv i håret hvergang der skal betales for dem ved kasse 1 så der er langt flere fordele ved at benytte slibe metoden!.
- de er billigere
- der fjernes dødehudceller
- mindre risiko for indgroede hår og knopper
- du kan have dem med dig.

Ready steady go... 

Dette er et sponseret indlæg og henviser derfor til min reklame politik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar