torsdag den 16. oktober 2014

Efterårs irriteret hud?

Jeg er så irriteret på min hud lige for tiden eller rettere hvert efterår, og der må gøres noget ellers bliver efterår og vinter dælme lang hvis min hud allerede nu skal gi udtryk for at jeg ikke gør nok/ikke holder min hud vedlige med pleje og omsorg og derfor er mega tør og prikkene i det.
Mine læber er ligeledes kanon tørre og mine kinder og pande er især knoppede, tør og kløene.
Jeg cykler frem og til bage til jobbet i al slags vejr og er meget ude på på mit job som pædagog, så en creme som er ekstra fed ville måske kunne tage noget af det men tror ikke helt det vil være nok.

 
Hvorfor kan det så være at man får denne her form for tør hud? ja det har jeg dælme spekuleret over mange gange og har læst mig frem til hvorfor i denne GUIDE som nøje beskriver problemet og mange andre spørgsmål besvares HER
Altså har det noget med vand i det øverste hudlag at gøre, derfor behøver du en creme som netop holder på fugten i huden og forhindre kløe, tørhed som ru hud og eksem.

Cremen fra Kimovi er ideel til tør hud da den tilfører huden fugt ved Shea butter og glycerin og genopbygger huden på naturligvis.






De 3 forskellige produkter er forskellige, mildeste er Kimovi cremen som er god til børn, den trænger ind i huden og tilfører fugt.
Cremen med salt er bakteriehæmmende og stabilisere den tørre hud, dog kan denne creme svie en smugle ved åbne sår.
Kimovi gel er til solbeskadiget hud og genopretter den beskadigede hud


Har du ligesom mig bare brug for en creme der virker mod tør hud? Ja så enkelt som det og er interesseret i produkterne fra KIMOVI så se nermere på dem HER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar