lørdag den 11. oktober 2014

Tag nogle gode billeder med close-up/ Wide angle linse

Det er en fryd for øjet og så utrolig tilfredsstillende når de bileder du gør dig umage med at tag' er mega fede og du er tilfreds med kvaliteten.
Det er skønt med fede billeder og hvorfor så egentlig det? Jeg bliver glad når de billeder jeg tager står knivskarpt og er gode med de små detaljer i fokus.
Et billede siger mere end 1000 ord og derfor betyder kvaliteten af det du tager billede af så utrolig meget. Billedet støtter op om historien bag og det du vil formidle, som jo kan være alt fra sko, tøj, mad og til gode oplevelser eller selvfies.

Hos Onkelbillig har jeg fundet en linse til mobil og ipad som kan hjælpe mig til at det gør det nemmere, netop at få de gode billeder i kassen.
Her er hvad onkelbillig skriver om linsen:

Med en Wide Angle/Macro Lens kan du tage billeder og videoer med Macro eller Wide. Med Macro linsen kan du skyde billeder med ultra zoom, som man normalt ikke kan uden linsen. Med Wide linsen tager du billeder med et størrere udsyn med dit kamera, så du kan få et bredere billede eller video. Lensen er let at tage af og på, og er nem at montere.  

Hos onkelbillig sælger de gadgets til iphones og det er til vildt billige priser de sælger alt fra covers, skins, til transportable opladere og meget mere tilbehør. SE HER



Som blogger tager man vildt mange billeder for at få det helt rigtig shot, der er mange overvejser der skal gøres for at det som vi skal videregive på bloggen bliver fortalt bedst muligt.
Det er derfor mig der er kunstneren, og jeg skal formidle mit budskabet gennem billedet på en klar, præcis og effektiv måde.
Kameraet, vinklen og lyset er det værktøj, der anvendes til at opnå billedet.


Det gode billede er meget individuelt og op til den enkelte at tolke på, det kan være det ene billeder der rammer følelserne og derfor påvirker på en speciel måde eller det kan være det andet som fortæller en historie og der er derfor også ret så stor forskel på hvad billedet skal kunne når det er et portræt, en reklame eller et glimt fra hverdagen, enten med close-up eller i wide angle linse.

DELTAG I KONKURRENCEN OM GADGETS FRA ONKELBILLIG HER!

Her er lidt billeder jeg har taget som er vildt gode!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar