torsdag den 18. december 2014

Hundehalsbånd med lys...

Lys i mørket. Nu er det mørkt når Java og jeg går tur og derfor har jeg længe faktisk siden sidste år tænkt på at købe et bedre lysende halsbånd end det jeg har som jeg har arvet fra vores første sorte hund.
Men spørgsmålet er bare hvilket??
Der er mange smarte men hvad holder i længden og er robuste og kan klare lidt af hvert og hvad med prisen?
Jeg har fundet indtil flere bud på sådan et halsbånd, men er faldet for et rødt et af slagsen.


Hos Gemmas.dk koster halsbåndet 98kr og er regntæt, lysenheden kan tages ud så halsbåndet kan vaskes hvilket jo er yderst praktisk.
Hos shoppen fås flere forskellige farver og du kan sågar få en line som også er med lys i se her.


Som ekstra lys har de en lygte som kan sidde fast på halsbåndet, på den måde kan man se lyset i flere vinkler, og undgå farer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar