onsdag den 17. december 2014

Drømmen om egen butik...

Ofte drømmer jeg mig væk i kreative drømme disse drønne handler om nye designs af bolde, elefanter og tæpper og ind i mellem det kreative, bliver der gjortog tænkt sig tanker om, at de kreative sysler kunne bliver til en produktion, som kunne føre videre til salg af disse i en butik med alle de fine værker som jeg har kreeret og skabt med mine hænder.
Jeg kan lige se det hele for mig, de fine bamser og børne ting er sat fint og indbydende op, klar til at indtage, de nye familier med små børn, hvor der gøres lykke med hver og en ny indkøbt dims fra min butik...



Det kunne starte i det små og vokse sig stort så den end da kunne blive mit levebrød men tør jeg tage springet og hvad kræver det i bund og grund?
Der er mange drømme som skal tænkes ned til mindste detalje.... men har du allerede en butik? måske på nettet og tænker at du at en fysisk butik er næste skridt? så er denne side med erhvervslokaler den du som det næste skal tage et kig på, som det næste.

Der er faktisk ret mange lokaler og der er også nogle i Virum hvor min butik måske skulle ligge?
hvor skal din ligge? placeringen er jo ret så vigtig i forhold til salg, for der skulle jo gerne komme mange mennesker forbi hverdag.
Næste overvejelse er om det skal være en butik til leje eller om du skal købe...




1 kommentar:

  1. Jeg har netop startet min egen webshop med alle mine kreative sysler. Det foregår mest på min facebookside Helenas Kreative Verden, men også via min blog og Instagram helenasolskin.
    Jeg kunne også godt tænke mig en fysisk butik, men man må jo starte i det små.

    SvarSlet