tirsdag den 7. april 2015

Lige hvad jeg står og mangler...

Kærsten og jeg har indtil flere gange talt om at vi mangler forskellige sager i køkkenet. Vi er jo igang med at ændre vores liv til et sundere et af slagsen. Derfor mangler vi tit og ofte noget som kunne hjælpe os med de mange grøntsager som skal snittes og hakkes.
Tallerkenen skal fyldes 50% med grønt 25% med kulhydrater som ris, pasta, kartofler og brød og 25% med kød.
Indtil videre går det ret godt og vi har været godt tilfredse med vores diætist. Det eneste vi mangler er nogle redskaber til grøntsagerne. Jeg har fundet det vi mangler og det kunne sagtens være en Nicer Dicer Plus som de skriver vil det være slut med at bruge mange timer på at snitte og hakker med sådan en fætter!
Har de mon ret? er der nogle som har erfaringer med netop Nicer Dicer Plus? og det skal være den rigtige da der er stor forskel på knivtypen, som på de uoriginale ikke er af god kvalitet.


En anden dims som hedder curly veggies jeg har fundet er ligesom en blyantspidser blot til grøntsager, så gulerødder, squash og andre grøntsager kan blive lækre og indbydende i salater og som de er. I mange retter kan man udskifte ris og pasta med rå grøntsager. Jeg vild med blomkålsris og det nye pasta på merkedet hvor 50% er grøntsager. Det er en god fornemmelse man får når der spares på kulhydraterne og giver endnu et boost og iver til at komme de overflødige kilo til livs.



Indtil nu er jeg meget meget tæt på de 10kg og ihhh glæder mig til jeg har smidt de første 10! Det er en kæmpe sejr når den dag kommer!
Jeg har fundet de skønne grøntsagshjælpere hos Manillo.dk som netop sælger mange forskellige gadgets til alt muligt. jeg er netop faldet over disse som ville hjælpe mig enormt meget til at smidde de næste 10kg!

Se de spændende og unikke produkter som manillo også sælger det kunne være en gave til manden der har alt eller noget du selv har gået og tænkt over men ikke har kunne finde så se HER eller følg med på facebook, med nye varer og tilbud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar