onsdag den 13. maj 2015

I håbet om at vinde...

Jeg deltager i mange konkurrencer til tider. Min filosofi er at hvis man vil vinde må man da i det mindste gøre sig ulejligheden at deltage, som er første skridt på vejen til at vinde.
Der er mange konkurrencer og det kræver at du udfylder og opfylder vilkår for deltagelse. Denne form for win win er betinget af nogle deltagelses krav og derfor skal man ind i mellem gøre sig umage og opfylde de gælende retningslinier for deltagelse, hvad enten det er tilmeldelse af nyhedsbrev eller like på facebook.



Jeg har indimellem vundet og det er bare en super fed fornemmelse. Min frustration har indimellem været at det er for uoverskueligt og jeg har netop nu fundet stedet hvor det bliver langt mere overskueligt. På siden konkurrencer-nonstop.dk er alle konkurrencer samlet og det gør det nemt at deltage i de forskellige konkurrencer.
Du kan også holde dig opdateret på facebook hvor konkurrencer-nonstop har en side. Der tippes om nye konkurrencer og der er flere som giver tip om nyfundne konkurrencer.


Så har du som mig en ubeskrivelig trang til at vinde og bliver du overrasket, men samtidig glad for at vinde noget, stort som småt så kig forbi konkurrencer-nonstop.dk og deltag i de mange konkurrencer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar