onsdag den 3. juni 2015

Power banks

Sommeren står for døren samtidig med festival og ferier i den danske sommer. jeg skal ihvertfald indtil flere flere ophold hvor det ville være rart med en power bank så jeg ikke skal være afhængig af strøm.
Jeg har fundet 3 bud på hvad mine favoritter er:

På førsteplads er det denne Sandberg Solcelle oplader. Den er i den dyre ende på 399, men i min verden hænger pris og kvalitet sammen og jeg vil gerne sikre mig at skidtet virker når jeg mangler og er løbet tør for strøm. efekten er på 6000mAh.

http://trendcover.dk/shop/sandberg-solcelle-powerbank-915p.html
Mit andet bud er Puro universal med statementet keep calm... i en lidt billigere version til 349 med 4000mAh.

http://trendcover.dk/shop/puro-universal-external-2374p.html
Sidste bud er i den dyreste ende og mest eksklusive ende til hele 1995 unit jumpstarter er en kraftig model som kan oplade ipads og laptops også.

Vil du læse mere om opladere og finde din helt rigtige model se da her på denne Guide.
Alle powerbanks er fundet på trendcover.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar