onsdag den 3. juni 2015

Sommer fritz?

Står du som mig og netop har fået en fineste sommerfritz og tænker hvor blev sommeren af? den kommer nu lige rundt om hjørnet...
Jeg trængte i den grad til en ny frisure og tog kontakt til min frisør! Jeg bookede en dag via hendes smartte system på nettet så jeg kunne se hvornår hun havde tid og hvordan de så passede ind i mit program.
Det der med at få taget sig sammen er min hurdel men når det så er gjort glæder jeg mig og især denne gang da jeg havde fået det længste og tungeste hår ever... måtte end da ud og købe nye hårelastikker af en kraftigere model, som kunne holde mit hår... det siger ikke så lidt og jeg er et helt nyt menneste efter mit besøg.
Der er cuttet 30cm og det er blevet tyndet rigtig meget så det er dejlig let og tyndt samtidig med at der er kommet sommerlyse striber i, BUM.



Hvis du mangler en god frisør eller blot mangler en tid eller er utilfreds med din nuværende frisør er Bapoon.dk dit kald.
Det er nemt og overskueligt at finde en frisør nær dig med ledige tider som passer til hvornår du har tid. Du har muligheden på app eller via computer og du kan søge på din by eller byer omkring dig.
bapoon blog finder du tips og tricks til hår og den nyeste hår trend lige nu.
Ønsker du at deltage i konkurrencer om hår produkter kan du snildt deltage i bapoons konkurrencer på deres facebook side HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar