søndag den 21. juni 2015

Sommerens accessories 2015

Sommerens helt hotte item er metallic tattoos og de går super godt til den sol brune hud og derfor er det prikken over i'et denne sommer.
De påføres nemt med vand som dengang man var lille og holdbarheden er op til 7 dage. Jeg har netop været i spanien og der var varmt og man kunne ikke holde ud at have for meget på hverken af tøj eller smykker og derfor er disse tattoos en oplagt mulighed for at udsmykke sig uden der var noget der generede.
Så selvom det er varmt kan du nemt bære disse flotte udsmykninger.


Der findes mange forskellige designs og måden du sammensætter dem på din krop gør udtrykket unikt. Jeg er personligt selv til de enkelte og rene i udtrykket, Sløjfer, fjer og enkelte mønstre. Der findes flere som kan give et helt etnisk/indiansk look og flere som henleder tankerne til eksotiske himmelstrøj og dele af verden som er helt unikke og skønne.
Jeg har ingen tattooveringer, har dog altid fantaseret om steder på kroppen hvor jeg eventuelt kunne sætte én? Mine fortrukne steder på kroppen ville værehåndledet eller foden, Så her ville jeg derfor også sætte disse metalic tattoos.


Jeg har fundet dem på tilbud hos lookfoxy.dk og for sjov kunne jeg godt være fristet til at købe et ark så jeg kunne lege med tanken om tattoos.
Har du gjort dig erfaringer med de flotte tatoos? og hvor på kroppen ville du sætte dem?




2 kommentarer:

  1. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlet