søndag den 25. september 2011

Blog Træf den 24 september

Så kom dagen hvor jeg skulle til blog træf uh havde kriller i maven og var spændt på den nye oplevelse...
Man blev mødt med smil og hyggelig stemning, lidt efter lidt kom flere og flere til og vi hyggede, snakkede, en del af snakken gik på at udvæksle gode ideer og general blog snak og dit og dat men vigtigt dit og dat!!
spiste lækre cupcakes og andet lækkert til ganen.



Vi drak de lækre sponcerede drikke fra vitamin well...



Og ikke mindst fik vi en KANON fed GOODIEBAG!! Nøj der var mange ting i og den var virkelig tung!!

Pigerne bag blogtræffet havde virkelig gjort et flot fod arbejde og fået samlet en masse fine fine sponsorer!!



Jeg vil lidt efter lidt anmelde de fine ting der var i posen men min farvorit er absolut Mentholatum produkterne som man må sige at jeg er stor forbruger af...

Eller rettere sagt jeg kan uden tvivl ikke leve uden den lille dåse med salven i... hvis jeg skulle leve på en øde ø og man måtte tage 1 ting med ville det være det:O)

Men der er åbenbart kommet en ny tilkommer til som er en læbepromade som dufter af lime og der var andre som havde fået nogle med vanilie... min er med lime og den glæder jeg mig meget til at afprøve... og hvilken herlig gave at få lige op til efteråret hvor ens læber altid bliver tørre og begynder at prikke som et råb efter smørrelse !!

Som i kan se på billedet var der også en Super god intim sæbe fra Vivag med som også er købt af mig før, og den er også værd at anbefale!!

TAKKER mange gange!!

Her er lige deltagerne som var med til træffet!

Mig (RainbowMe)

Sweet Petrolium

Enafmange

Bedste bess

Dimseriet

Muabi

Kunst paa vrangen

Kære alle det var super hyggeligt at møde jer alle og der var kanon go stemning og hygge!! håber vi ses en anden gang:O)







3 kommentarer:

  1. Hej Laila..

    Du har skrevet inde på min blog angående noget bytte af stof, det vil jeg gerne, er der noget bestemt du leder efter ? farver mm..

    VH Rikke

    SvarSlet
  2. hej det lyder bare sååå fantastisk:O)

    Er på udkig efter noget drenget da jeg vil lavet et sengesæt til en lille dreng på snart 3 år:O)

    så mon du har noegt drenget retro??:O)

    og hvad søger du?? til dreng eller pige??

    SvarSlet
  3. forresten vi kan evt skrives over mail

    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet