mandag den 26. september 2011

RainbowMe fra A-Z

Jeg må også være med i denne lille leg... og følge trop med resten af blog World.


A. Age: 28år lidt endnu... fødselsdag i November.

B. Bed size: 180 x 200cm deljlig stor:O)

C. Chore that you hate: Gøre toilet rent men det er jo sååå dejligt bagefter! 

D. Dogs: Åh ja er helt klart hunde menneske og har elskede JAVA, mørkebrun labredor og opkaldt efter irmas java kaffe!

E. Essential start to your day: At sove på Snooze i 10min mere!

F. Favorite color: Neon pink og lilla

G. Gold or Silver: Helt klart guld

H. Height: bom bom hvad mon mit pas siger?? mindsanten det siger 171cm

I. Instruments you play(ed): Startede med at spille Marchfløjte da jeg var 9år i et tamburkorps.

J. Job title: Pædagog

K. Kids: ikke endnu!

L. Live: Herlev, en forstad til København

M. Mother’s name: Vinni

N. Nicknames: Ja jeg gik jo i 9. klasse da tæskeholdet fik rivival så der er da kommet nogle på den konto.

O. Overnight hospital stays: Aldrig nogle.

P. Pet peeves: Når jeg ikke kan finde mine ting bliver jeg helt skør... leder og leder til jeg finder dem... en anden irriterende ting er hvis jeg låner folk noget og ikke får det igen!

Q. Quote from a movie: uh mig og film... må lige google ved nermere eftertanke behøves det ikke for der kom da lige et ind på nethinden i'll be back... (turminator hvis nogle skulle være i tvivl) hehe sidder lige og griner for mig selv

R. Right or left handed: Højrehåndet, helt klart... Har i prøvet at skrive jeres navn med venstre... hihi det ser skæg ud:O))

S. Siblings: En lillebror på 23år

T. Time you wake up: Det kommer i høj grad an på hvornår jeg skal møde!! er heltafgjort B-menneske

U. Underwear: Det ligger i øverste skuffe. 

V. Vegetable you hate: Er ikke meget for kål varianterne men har med tiden i mit voksne liv lært at spise broccoli og blomkål.

W. What makes you run late: Det kan være hvad som helst, er dog med tiden blevet bedre til at møde til tiden uhhh der har været perioder hvor det har stået slem til!!

X. X-Rays you’ve had: Tænder og ankler.

Y. Yummy food that you make: Lasagne 

Z. Zoo animal: Når jeg er i zoologiskhave, København/Frederiksberg ikke fordi jeg kommer der så tit, mest i arbejdsmæssige sammenhænge, vil jeg rigtig gerne se gorillaerne... utroligt så meget de ligner os!! Er begejsreret for de nye elefant omgivelser nøj hvor de trængte til mere plads! Ser virkelig også frem til at se isbjørnenes nye omgivelser og mon de kan vende sig til dem?? det er jo spørgsmålet men er utrolig glad for at de får bedre plads at trives på, for det de har nu ligner da mest at alt østeuroperiske tilstande :O( 


Hermed sender jeg udfordringen videre til dem der vil tage den!!
:O)

1 kommentar:

  1. hejsa
    Kan se du har spurgt om jeg bytter stof, du kan gå ind under fanen øverst der hedder "stof" og se hvad jeg har at bytte med :o)
    Mvh Mia

    SvarSlet