fredag den 23. september 2011

Min nr. 2 Award!!

Så skete det igen min anden Award... føler mig heldig, at nogen vil tildele mig én sætter jeg umådelig meget pris på!!

Så stort TAK skal der lyde til PIP SOM PAP.


Når man sådan modtager en fin Award følger der et ansvar med og derfor skal der opfyldes nogle regler!

1. Der skal takkes og linkes til den der tildeler én denne Award.
2. Awarden skal sendes videre til 8 andre blogger man fornylig har opdaget!!
3. De nye skal selvfølgelig have besked!
4. Skrive 10 ting andre ikke ved om én selv!


Jeg tildeler hermed disse 8 blogger denne fornemme Award!

Glad med mad

Aurora

Hæklelogen

Kagemums

Krittewitt

Lises manier

Sommernat og forårsmorgen

Vild med Villads

10 ting om mig i ikke vidste...

1. Kan ikke lide medisterpølse!
2. Er ikke ryger
3. Kan ikke strikke
4. i skrivende stund er der 3 hunde i mit hus
5. malede på fliserne i vuggestuen idag så de små kan øve balance
6. hører 100fm når jeg kører bil
7. har på seminariet skrevet historien om DEN PINKLYSERØDE GLASGLITTERSKO
8. var idag ude og købe fyld til endnu et par bolde
9. fik ozzebucco til aftensmad
10. deltager lige nu i vild mange give aways.

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for awarden! Den er nu givet videre :-)

    SvarSlet
  2. Kære RainbowMe.
    Mange tak for awarden. Vi er meget smigrede og glade for den.
    Vi har snakket frem og tilbage omkring det med awards, og er blevet enige om, at vi vil meget gerne modtage, men vi takker nej til at sende den videre. Vi er tre kvinder bag bloggen, og det vil simpelthen blive lidt for skørt og besværligt, at skulle blive enige om, hvem den skal sendes videre til, og hvad vi ellers skulle skrive til awarden.
    Mange hilsner fra Hæklelogen

    SvarSlet