lørdag den 16. august 2014

Freemarket, hva' for noget?

Jo jo den er go nok, i dag åbnede en fysisk butik på Frederiksberg, som hedder Freemarket og jeg skulle se hva det var for noget.
Fredag så jeg i Lorry et indslag om, at den nye butik skulle åbne lørdag kl 12 på Frederiksberg.
Et nyt koncet med næsten gratis varer altså hele 10 stk pr måned for et lille beløb på 19kr om måneden.





Jeg var nysgerrig og tog til åbningsfest på Frederiksberg, der var kø da jeg kom og skønne forfriskninger som Taffelchips, is, øl og magasinet Clasico kom væltene til os i køen.

Hvad er så det her for et koncept?
Freemarket er en butik med næsten gratis varer, en fysisk butik på Frederiksberg og som netbutik, så hvis du er interesseret i at teste nye varer og afprøve varer du måske ellers ikke ville have købt, så er det lige noget for dig.
Jeg har tilmeldt mig med de 19kr om måneden da jeg syntes det er et endnormt spændende koncept og glæder mig til at se hvad det fører til, hvor omfattende anmeldelserne af produkterne bliver og hvilke varer jeg kan få i posen i næste måned.
Solganet Try before you buy beskriver konceptet fantastisk godt og jeg vil da klart afprøve nogle produkter jeg med høj sandsynlighed ville være gået udenom pga. uvished
Konceptet er under rivende udvikling og derfor kommer der nye tiltag hele tiden. Jeg glæder mig til at se hvad gavekorts ordningen kommer til at indeholde og hvad der ellers kan tilbydes til mig som forbruger.
Er du blevet interesseret i at se hvilke varer der er tale om se da Her



Der var lidt startvanskligheder i form at web/net stridigheder, men intet der ikke kunne overkommes, når gulderodden i den anden ende var en fuld pose med goodies til mig.
Betingelserne for at være med er få og derfor kan man sagtens være med.
Du skal tilmelde dig på nettet med personlig info dernæst er der et månedligt gebyr på 19kr og sidst men ikke mindst er vurderingen af varerne som kan varriere fra produkt til produkt (dette er beskrevet under hver varer inden du lægger den i kurven)
Denne vurdering er dermed "betaling" for produkterne.



Læs Mere om Freemarket, HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar