fredag den 10. januar 2014

Årets konfirmationsgave: Konfirmandens liv i en bog.

Året er 1996 og jeg var 13 år min konfirmation var i maj og mine forældre havde samlet ind og skabt en bog til mig om mig og mit liv. En meget personlig bog i form af en konfirmationsgave
Jeg var og er stadig taknemmelig for den gave! ihh den er om mig fra jeg var baby og til mine 13år.


Dog er den ret gammeldags og tænk hvis de havde haft muligheden for at lave en Fotobog så havde de med stor sandsynlighed valgt den løsning da den ville være blevet såååå fin, men men teknologien har taget et stort spring siden og derfor vil jeg anbefale denne skønne og perfekte konfirmationsgave til de kommende konfirmanter...


Design en personlig bog - med billeder og tekster fra konfirmandens liv, eller fra de oplevelser I har haft sammen.
Den er guld værd med sådan en konfirmationsgave og se jeg har jo min endnu. har altså gemt min i 17år!

 http://www.onlinefotoservice.dk/arets-konfirmationsgave.html

1 kommentar:

  1. Det er virkelig nogle fede ting man kan få lavet hos onlinefotoservice.dk - og en fotobog er simpelthen en genial ide til konfirmation. Jeg fik også en dengang jeg blev konfirmeret (for snart 100 år siden), dog en hjemmelavet en af min mormor :)

    SvarSlet