tirsdag den 14. januar 2014

Bærbar.com

Min bærbare computer vil ikke lade! hvad kan jeg gøre?? Jeg er ved at gå ud af mit gode skind...
Sådan spurgte jeg en computerhaj

Jeg ville tro at det var det letteste at købe en ny strømforsyning til min bærbare computer men men men sådan er det slet ikke og derfor måtte jeg jo lige spørge mig til råds for det er jo for dumt at få fat i noget og betale penge for noget som slet ikke dur!
Der skal nogle gange ikke så meget til for at få dem til at gå i stykker et hårdt vrid eller en snubletur i ledningen er nok, har før kunne bøje ledningen eller lirke så den ville gå i hak så strømmen igen lyste men ikke denne gang.

Så der var ingen anden udvej end at kigge på nettet efter en ny. Her kommer Bærbar.com ind i billedet

Her giver de den viden du behøver for at købe en ny strømforsyning. De skriver...

Du kan feks. få en strømforsyning macbook pro eller feks. en strømforsyning til hp ens for dem alle er at de er en nødvendighed for at computeren virker.
Der findes adaptere til rigtig mange computermodeller og kort kan nævnes følgende:

Strømforsyning til Acer, strømforsyning til Asus og strømforsyning til Apple.
Ampere tallet er vigtigt når du vælger en ny.
Der findes også strømforsyning til fladskærm, de er normalt på 12v men stikket er ofte det samme som feks. bruges til en Asus. 


Mærker som de fører.
 


For mere info så se her, de beskriver det ret så godt!





Bærbar.com's kommunikation og support er i top og du kan kontakte dem med evt. spørgsmål eller problemer og de vil være dig behjælpelig gennem mail men også på telefon. Ydermere har de også et specielt punkt som hedder "hjælp mig med et produkt" hvor de indenfor 59min vil have taget kontakt med dig og være assisterende i forbindelse med lige det du søger!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar