søndag den 5. januar 2014

Nytårshatte DIY / Genbrug.

Jeg lavede mine egne Nytårshatte til os som skulle være samlet nytårsaften vi blev 14 mennesker så der skulle gang i produktionen og jeg fandt materialerne frem.
Jeg havde gemt flere forskellige ting til lejligheden!

 


Hvad der er uundværligt når du evt skal i gang er
Limpistol
Klipsemaskine
Lim
Tape
Dobbelklæbendetape

Genbrugsmaterialerne var
Gavepapir 
Gavebånd
Flamingokugler/dimser som bruges ved forsendelse
Bølgepap
Juletræsglitterbånd
køkkenrullerør og Wcpapirrør
Gamle hårbøjler og hårklips

Andre Materialer til at gøre dem fine er
Fjer
glimmer
Tapet og Papir i forskellige farver og mønstre


Når det nu er nytårshatte så er det altid en god ide med noget glimmer eller glitterpapir som giver den ekstra effekt af nytår og fyrværkeri.

For at de skulle kunne passe målede jeg mit hoved med bølgepappen og derefter decorerede med papir, fjer og hvad der eller lige kom til mig af kreative ideer!
Jeg lavede også nogle mindre hatte som kunne passe en hårbøjle, dem fandt jeg frem fra gemmerne,
De fik alle forskellige udtryk og til hjælp havde jeg en udstandser, tallerkener i forskellige diametre og som før nævnt har en limpistol og klipsemaskine været uundværlige!!

Da vi kom hjem fra Barcelona havde naboen sat en lille julebøtte til os med hjemmebagte pebernødder og som tak lavede jeg 2 nytårshatte og lidt krensekage til dem!


Happy New Year, Welcome 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar