torsdag den 1. januar 2015

Pakkekalender til hunde.

I November måned var Java og jeg så heldige at vinde en pakkekalender til hunde, jeg deltog i konkurrencen på facebook hos HUNDEGODBID, og gud hvor har det været sjovt med sådan en.
Jeg tror nu ikke selv jeg ville have fundet på at købe en hvis jeg ikke lige havde vundet en, men det vil jeg nu nok for fremtiden. Den har dælme bragt smil og lovren frem her i december.
Java har syntes det var meget spændende og snuset sig vej til posen flere gange. Hun har også påmindet mig om de lækre sager ved at snuse og kigge på posen da hun efter nogle dage, fandt ud at at det hele var til hende.


Jeg må sige at det har været nogle møj fine og lækre sager som pakkekalenderen har indeholdt. Godbidder, bamser, aktivitets/hjerne legetøj og endnu flere godbidder.
Vi vil sige super mange gange TAK for den fine pakke og de varmeste anbefalinger vil shoppen, Hundegodbid.dk
Nogle gange når jeg har købt godbidder og hunde guf til Java har hun fået så dårlig mave og derfor har jeg måtte smide det ud jeg har købt men de godbidder i denne pakkekalender har simpelthen være så gode og Java har på ingen måde fået dårlig mave og det har været en befrielse.

http://hundegodbid.dk/aktivitetsleget%C3%B8j


Ingen kommentarer:

Send en kommentar