torsdag den 1. januar 2015

Fotobog til minde om sommerferien

I sommers var vi alle ( 14 personer ) på sommerferie i Sønderjylland, altså hele familien på min kærestes side. Vi oplevede en masse og havde en rigtig hyggelig ferie. Jeg kom på ideen om at alle de billeder der blev taget kunne bruges til en julegave til thomas' forældre. Billederne samlede jeg så her først i december, sammen så ideen kunne blive til virkelighed.
Til at lave fotobogen brugte jeg PIXUM. først var det lidt forvirrende men da jeg rigtig fik leget med bogen og alle siderne kom der en super fedt produkt ud af det.



Mine svigerforældre blev virkelig overraskede og glade for bogen med alle os fra i sommers af. Noget de ikke lige havde regnet med, og derfor endnu mere skønt at give dem. Nu kan de fra tid til anden sætte sig og se i bogen og mindes den gode sommer i sønderjylland med ture til dybbøl mølle, danfoss universe og tyskland.
Glædeligt at en nu gammel skik med at hive fat i et fotoalbum, (som der stadig er noget over), nu kan erstattes med en flot fotobog. Jeg får ikke særlig tit kigget på digitale billeder på min computer, hvilket jeg tænker at ikke mange gør... så derfor er det en oplagt mulighed at lave sådan en bog i ny og næ over oplevelser.
Jeg ved at familier med børn ofte laver sådan en bog men jeg tænker ogaå at en bog fra ferier er værd at have. Faktisk kunne også godt lave en med min hund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar