lørdag den 16. november 2013

Buzzador for Knorr Bouillon

Jeg er blevet udvalgt til at buzze for kampagnen for Knorr Bouillon

hvad er en bouillon terning?
-den indeholder ekstrakt fra kød, fisk eller grøntsager og bruges fx i supper og sovse.
-er med til at give maden et ekstra pift
-fåes i forskellige udgaver: oksekød, svindekød, grøntsags, lammekød, hønsekød og fiske.

Har jeg fået ekstra prøverprodukter som jeg gerne vil dele med jer så skriv til mig hvorfor lige netop ud kunne bruge en prøve...
Jeg har fået Grøntsags og oksekøds varianterne.







Som Buzzador får du mulighed for at teste og fortælle hvad du synes om nye produkter og tjenester. Det eneste du skal gøre er at fortælle om dem til dine venner, enten face-to-face eller igennem sociale medier.  
Det er gratis at være Buzzador og du får mange spændende oplevelser mellem dig, dine venner og nye produkter/tjenester. 

Hvis dette lyder som noget for dig, vil du prøve at teste skal du melde dig som buzzador
oplys gerne at du er blevet rekuteret af mig og skriv regnbuemig82 i dette felt med rekuteringer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar