lørdag den 16. november 2013

Hippie strømper med farver farver farver...



Dream De Lux by Tina Berg laver eksklusive og farvestrålende design strømper til sofistikerede og kvalitetsbevidste Luxus Bohemer, Flower Power piger, Hippie-Style piger, Kunstneriske kvinder med et farverigt syn på livet.



Kort sagt: Til alle piger - i alle aldre - som ønsker at afspejle deres HELT egen og unikke stil.

Tinas designs er skabt ud fra en meget simpel tankegang og 2 principper:

1. -Stor kærlighed til farver
2. -Barnlige og kreative ideer og designs

Og de skiller sig derfor ud fra andre og mere traditionelle strømper på markedet.
Det hele fordi jeg bare elsker at skabe barnlige og kreative designs, og aldrig kunne finde på, at lave eller gøre andet end det jeg gør - HELHJERTET.



Min mission med Dream De Lux er: 
At bidrage til at verden og hverdagen bliver et mere glædesfyldt og farvestrålende sted at være i.
Jeg arbejder bevidst på, at mine designs udstråler positivt stimulerede signaler, som kan være medvirkende til at skabe både glæde og farvestrålende omgivelser. Og de kan naturligvis samtidig være med til at afspejle og understrege lige netop DIN helt egen unikke stil.

Det har været en meget lang rejse for mig at nå hertil, hvor min drøm om lanceringen af mine Dream De Lux strømer skulle blive en realitet. Og det er jeg meget taknemmelig for, nu er lykkedes. 



"To paint and design is to love again - and to love again is to live life to the fullest" 
Citat: Tina Berg.


Join, følg udviklingen og like de skønne strømper på Facebook
Dette er et sponsoreret indlæg. Jeg henviser til min Reklame politik

1 kommentar: