lørdag den 16. november 2013

What are the odds???

ihh har været heldig, jeg har vundet noget på Facebook, i en facebook konkurrence hvilket jo er ret så stort da der er mange deltagere og jeg gik gennem nåleøjet og blev udtrukket som den heldige vinder!
Så det kan altså lade sig gøre og det giver mod på at deltage i endnu flere konkurrencer.

i blogland hersker give aways i fuld flor og der har jeg skam også været ret heldig, dog er sværhedsgraden af mere varierende karakter da der kan være få deltagere og dermed er chancerne store.



Jeg har vundet på siden Neglelak.com de har en fed side på facebook hvor de kommer med tips og gode råd og der er med jævne mellemrum skønne konkurrencer.
Kig forbi og Like dem hjertens gerne.





Lakkerne jeg har modtaget er de skønneste efterårsfarver GULD (chrysantos) SØLV(old man cactus) KOKSGRÅ (pewter veil) og kommer fra PRITI NYC POLISH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar