lørdag den 16. november 2013

Lloyd Language Service Ved Jenifer Lloyd.






Lost in translation? Få hjælp til at finde de rigtige ord!
………………………………………………………………………………………
Arbejder du med præsentationer, dokumenter eller markedskommunikation
………………………………………………………………………………………
på engelsk? Og mangler du tidsmæssigt eller sprogligt overskud til at
………………………………………………………………………………………
skrive dem på et tilstrækkeligt højt niveau? Så få professionel hjælp lige her!
………………………………………………………………………………………

Jenifer udfører sproglige tjenester som oversættelse, tekstforfatning og redigering samt litterære tjenester
Jenifer er født og opvokset i USA men har efterhånden levet halvdelen af sit liv i Danmark og hun har en kandidatuddannelse i engelsk litteratur og oversættelsesvidenskab fra Københavns Universitet.
Lloyd Language Services har eksisteret side Oktober 2010. Jenifer har mere end 14års erfaring inden for oversættelse og er derfor yderst kompetent hvilket hendes anbefalinger viser tydeligt...

Jenifer er en af de bedste oversættere med engelsk som modersmål

”Jenifer er i særklasse en værdi for nudeorange. Al forståelse skal i sidste ende kunne overleveres via sproget, og derfor er oversættelse ikke blot en sidste hygiejne faktor, men en sikring af effektiviteten i budskabet. 

”Jeg har arbejdet med Jenifer i næsten ti år og betragter hende som en meget kompetent og professionel oversætter: Hun er grundig og præcis og leverer altid til tiden.


Jenifer beskriver Mål, og visioner 

Min mission er at hjælpe dig og mine andre kunder med at kommunikere jeres budskaber på engelsk og samtidig forbedre jeres professionelle udtryk, genkendelighed og salg.
Min vision er at blive en af Danmarks foretrukne udbydere af engelske B2B sprogtjenester og forlagstjenester.


Ord kan kommunikere enhver tanke, idé eller følelse. De kan begejstre, opildne, betage, henrykke og forpligte … når de vælges med omhu. Derfor lytter jeg altid opmærksomt til dig og dine behov. Og jeg sætter en ære i at skrive tekster af høj kvalitet, som rammer målgruppen lige i hjertet og giver dig målbar merværdi. Med andre ord hjælper jeg dig til at sige det rigtigt!
Lloyd Language Services har som start eksisteret på Engelsk men er nu også oversat til en Dansk version
Vil du følge Lloyd Language Service kan dette ske fra Facebook samt se Anbefalinger fra kunder.

Dette er et sponsoreret indlæg. Jeg henviser til min Reklame politik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar