mandag den 8. september 2014

Æblerov på en mandag...

På en af runderne jeg går med min hund om eftermiddagen er der 2 æbletræer og de taber lige fortiden deres guld i form af de skønne æbler og det er bare synd så derfor tog jeg en pose med mig idag. 
Nogle var faldet helt ud på vejen og andre for foden af træet og ned på græsset. 
Jeg ringede på døren og en sød dame åbnede og jeg spurgte om lov til at samle nedfalds æblerne op, hun sagde mindsanten JA og mig igang med at samle ind og op i posen og da den var fyldt godt op gik vi videre. 


Skralde skralde skralde og vupti en skøn portion æblegrød som smager himmelsk fra jord til bord eller fra træ til gryde og intet madspild, jubiii det er win win, så bare igang man kan allerhøjest få et nej men heldet var med mig, har også udset mig et andet træ med skønne røde æbler dog var der ikke faldet nogle af dem så der ville jeg ikke spørge men holde øje det gør jeg!!!

Vil også anbefale mit værktøj iform af skralde kniv og urtekniv som er fra søstrene grene de er skarpe og skralder perfekt og det er en stor hjælp! 
Værktøjer skal være iorden og man må ikke gå ned på udstyr og for billig penge kan man erhverve sig det i søstrene grene!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar