torsdag den 11. september 2014

Indretning af reol hjørne!

I den lejlighed vi bor i, har jeg lidt et issue med vores ene hjørne som er et skab jeg lavede da jeg flyttede ind se evt. indlæg Her og det endelige resultat Her.
Nu har skabet stået her i efterhånden 2 år og det er blevet tid til noget mere voksent og mere stilfuldt da jeg er gået væk fra retrostilen og det meget farvede.
Vi er i fællesskab blevet enige om at vi nu skal have det klassiske og stilfulde ind og gerne sort, hvid nordisk stil.

Jeg er på udkig efter en reol eller noget opbevaring og kæresten og jeg har også en ide om at skabe en billed memory væg med sorte rammer og billeder fra ferier og minder evt og statement skilte eller metal skilte med skrift som passer til vores liv.

Jeg har søgt flere forskellige idder på nettet og fundet en hjemmeside med nogle gode, bud på noget som jeg sagtens kunne se ind herhjemme.
Hjemmesiden med de fede reoler er Højgaardbrugskunst.dk



Skabene er ret så forskellige men det jeg skal overveje er om jeg har for mange dimser som ikke skal stå fremme og må gemmes i et skab eller om lejligheden kan bære det mere åbne look og det mere udstillingsprægede.

Ideen med billedevæggen er noget som ligner dette, som også er fundet hos Højgaard interiør, hvor de sælger fine billeder som ville passe godt i et mix med ferieminderne og metal skilte.

http://hoejgaardbrugskunst.dk/product/grafiktryk-fern-white-postkort-a5-4212/

http://hoejgaardbrugskunst.dk/product/emalje-skilt-chambre-3449/
Hvis du også mangler inspiration eller vil ændre noget i din bolig slå da vejen forbi Højgaard interiør og brugskunst og like butikken på Facebook og følg med i nye styles, tilbud og meget mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar