torsdag den 18. september 2014

Man må ikke gå ned på udstyr...

Det gør man bestemt ikke her på Siden.
Jeg har mange kreative sager og opdatere ofte mit lager så jeg har hvad jeg skal bruge.
Man må ikke gå ned på udstyr og på værkstøj, er et fedt motto og i den grad undersøttende for den kreative personlige udfoldelse .
Det er vigtigt for mig at sakse er skarpe og mit tape er det rigtige og at jeg har hvad jeg behøver når jeg skal være kreativ.
Det er ihvertfald første hindring og kreativblokade hvis der ikke er det man behøver og det fører kun til irritation og blokering ift. den kreativ proces.
Det skal helst køre og jeg ved hvad jeg har, stort set, men man kan ikke få for meget stof, papir, eller fine bånd.



Derfor er det enormt vigtigt at det ikke sker så den kreativ ide og udfoldelse hurtigt kan gå op i en højere enhed, og blive til virkelighed.
Hos staples direct har de alt hvad der i min verden beskriver udstyr og værktøj.
Sakse, Tape og skole/hobby materialer er lige hvad der findes HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar