søndag den 21. september 2014

Mangler du også ekstra plads?

Tøser og teknik... ihh min kæreste brokker sig over mig og alle mine billeder, ja typisk os bloggere men ja vi har altså såååå mange billeder, af alt muligt og jeg nenner ikke at slette dem.
Det fylder vanvittigt meget med alle de billeder og derfor mangler jeg noget plads.
Jeg er så frygtelig bange for at mine billeder går tabt og at jeg skal bruge dem på et tidspunkt hvor jeg så ikke har dem mere.
Men men men, der er nu en løsning. Jubii jeg har fundet en løsning, jeg har Mac og er så småt ved at lære denne nye verden at kende og derfor kan jeg gemme mine mange billeder på en ekstra harddisk som er på 64gb. (Så der er plads til en helt masse)
Det er ikke kun billeder jeg kan gemme men alt muligt, jeg finder relevant og det er jeg super glad for.
Jeg havde før en almindelig bærbar og der havde jeg helt styr på mine sager men med mac er det lidt anderledes og jeg kommer mere og mere ind i systemet.


Jeg har fundet adapteren og harddisk med de 64gb hos mackabler.dk som navnet siger, sælger Mac tilbehør, de har mange tilbud og der er hjælp at hente til lige netop det du mangler. Så hvad enten det er iphone, macbook, ipad eller appleTV så tøv ikke med at ligge vejen forbi.

Det smarte er at der er en adapter med så skidtet passer perfekt, som det skal i computeren.
Nu kan jeg endelig få styr på mine billeder og pladsen på mobilen og computeren, det er en stor lettelse og den perfekte løsning for mig.



Følg Mackabler.dk på FACEBOOK HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar