onsdag den 9. april 2014

ebikecenter.dk - det handler om cykler, ELcykler

Jeg kunne i den grad godt bruge en ny elcykel, kan faktisk ikke leve uden, ihh det er sååå skønt med det ekstra puf i ryggen og hjælpen bliver man i den grad vant til.
Jeg har "lånt" min/min mors elcykel og nu kan jeg ikke undvære den!!!
Grunden til jeg lånte den hen over vinteren var at jeg cykler ved nogle stejle bakke ved fursøen og Virum til og fra mit arbejde og cylken kunne give mig hjælp i vinterperioden hvor vejret er tought og utilregneligt.


Men den cykel jeg har nu er ved at være slidt og godt brugt trods vejret og også cyklens bygning, hvor er der rust flere steder.
hos ebikecenter.dk giver de gode råd til hvad man skal overveje inden man køber en elcykel og nu hvor jeg har "lånt" min og har afprøvet cyklen i 6mdr kan jeg kune tilslutte mig at der er mange overvejelser man skal gøre sig!! SE GUIDEN HER

Der findes rigtig mange forskellige mærker, priser og modeller men jeg er faldet pladask for disse 2 så nu må jeg spare op!

Denne model er sommerlig og feminin med en lækker pastel farve, klassisk damecykel.
Her er lidt info om cyklen:

alt   26”/46, 28”/46, 50, 54 cm   12.099,-  
Batteri   Li-Ion 36V / 8 Ah / 300 Wh < 145 km +4.400,-  
Farve   Black, Rosa
Vaegt   fra 23,9 kg
Gear   Shimano Nexus 7 indvendige gear
Motor   Bosch Active Centermotor 36V/250W
Display   Bosch Intuvia display m. 4 niveauer
alt   Fodbremse og Magura HS 11 Hydraliske fælg bremser
alt   Alu.



En ting jeg er blevet særlig opmærksom på er cyklens vægt den må ikke være for tung for hvis batteriet sætter ud og du selv skal cykle uden hjælp er det en fordel at cyklen ikke vejer for meget!!



Denne model er total sporty og den ville jeg også vildt gerne fræse rundt på!
en rigtig cool ting ved denne er at den ikke vejer ret meget og at batteriet sidder anderledes end hvad jeg har på mi nuværende elcykel!

Info om denne cykel:

alt   40, 45, 50, 55 cm   17.399,-  
Batteri   Li-Ion 36V / 11 Ah / 400 Wh < 190 km +5.600,-  
Farve   White / Cyan
Vaegt   fra 19,4 kg
Gear   Shimano Deore 10 udvendige gear
Motor   Bosch Classic+ Center motor 36V/250W
Display   4 niveauer
alt   Tektro HDC330 hydrauliske skivebremser
alt   Rock Shox 30 Gold



Ingen kommentarer:

Send en kommentar