tirsdag den 22. april 2014

ShineLikeAStar Bloganbefaling

Jeg har i nogen tid fulgt Sofie på instagram, facebook og på selve hendes skønne blog.

Sofie har Bloggen Shinelikeastar og kommer med indlæg om skønhed, mode og hendes søde lille dreng Malthe. Hendes Star boy.

På hendes sitet kan du nemlig følge Sofie, der, med passion og mod, skriver om livets små og store begivenheder samt jagten på det indre stjernepotentiale.
Hos Shine Like a STAR vil du finde blogindlæg der dækker mange områder af tilværelsen som kvinde. Du får troværdig viden og inspiration af højeste kvalitet, om alt lige fra mode og skønhed til ernæring, sundhed og træning, henover graviditet, livs kriser, parforhold, samt bæredygtighed, spiritualitet og psykologi.
Jeg har været så fantastisk heldig at modtage en goodiebag fra Sofie fordi hun spurgte på hendes blog om man ville komme med feedback på hendes blog, 

Her er hvad jeg skrev:
Det jeg tænker om din side er at teksten er rigtig velskrevet og du har nogle lækre billeder i højkvalitet
Den fortæller mig at jeg har af gøre med en troværdig og spændende pige som vil hendes læsere det bedste. 
Du vil berette om ting og sager som optaget dig og drysse stjernestøv ud til os som læser med!

Glæder mig til at følge dig endnu mere end jeg gør i forvejen og ønske at stjerne baner vejen for dig!! 

Vil du følge Sofie kan det gøres her og følger du bloggen modtager man lige nu en skøn Lip Balm!
Følg Sofies blog  Husk at tjek om du har tilmeldt dig korrekt, for du kan både tilmelde dig mit nyhedsbrev og min blog. Det er bloggen du skal være tilmeldt for at få tilsendt en gave  Du ved at det er gjort korrekt, hvis du har modtaget en mail du skal bekræfte og derefter sende retur til Sofie med din adresse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar