søndag den 1. juni 2014

Barnedåb, outfit og gaver...

Søndag var jeg til den skønneste og fineste barnedåb.
Jeg havde fået det ærefulde hverv at være Fadder til den lille pige og det er første gang jeg er blevet betroet dette hverv.
Hvad vil det så sige at være fadder? En fadder er vidne til dåben, og skal ”tilse at barnet vokser op i den kristne tro”. Det vil derfor være naturligt, at en fadder går i kirke med barnet en gang i mellem, eller taler med det om tro og kristendom. Man er vidne og har sagt ja til at fortælle den lille pige om dåben og hvad der skete inde i kirken da hun fik det fine navn.



Tøjet jeg havde valgt til barnedåben var:
Kjole fra Dorothy Perkins
Sko/ tip toe fra Isabell
Hår fik jeg farvet og klippet hos Neergaard Hairdesign

i Gave fik den lille pige et fint fint patchworktæppe, en puttekasse, en bold og en trøje.



Som en ekstra ting havde jeg en lille ting at fortælle forældrene og Josefine...

Dit navn er fint og Du er fin og derfor skal du ha denne bog

Pejebogen for de lidt finere børn!

Det at være fin forpligter... 
Og hvad HAR så fine piger, smukt hår, fin hud, og den smukkeste kjole... Men ikke at forglemme de fineste sko... Ja det starter allerede nu! I kan godt vende jer til det!

I har fået den yndigste lille pige og alle piger drømmer om eventyr om soldater og prinser og derfor en fin plakat til værelset

Plakat med soldat

Dog må det hele ikke blive alt for fint
Du skal have jord under neglene og blive en robust pige

Du skal give dine forældre de udfordringer det indebærer at være forældre til en pige og de så vel som vi skal føre dig gennem livets snørklede vej så du bliver et helt menneske...

Facts om Josefine 
-Som betyder noget med at øge eller tilføje noget
I januar 2014 var der 6920 med dette navn
Navnet Josefine ligger på 8 pladsen i top 10 i 2014


Thomas og jeg vil ønske dig alt godt i fremtiden og endnu en gang tillykke med dit SÅ fine navn
Lad os alle skåle for Josefine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar