lørdag den 21. juni 2014

BUZZADOR for biotex

Jeg er tilknyttet buzzador og hvad er så det??
Som Buzzador får du mulighed for at teste og fortælle hvad du synes om nye produkter og tjenester. Det eneste du skal gøre er at fortælle om dem til dine venner, enten face-to-face eller igennem sociale medier.   Det er gratis at være Buzzador og du får mange spændende oplevelser mellem dig, dine venner og nye produkter/tjenester. 
Hvis dette lyder som noget for dig, vil du prøve at teste skal du melde dig som buzzador
oplys gerne at du er blevet rekuteret af mig og skriv regnbuemig82 i dette felt med rekuteringer.


Denne gang skal jeg buzze for Biotex og det er kanon for er der noget jeg går op i er det tøjvask og kæresten min er forbudt adgang på det domæne, han er glad og jeg får vasket mit og vores tøj på den måde som jeg mener det er bedst, for alle!!
Ihh glemmer aldrig da han skulle vaske vores sofabetræk... ihh GUD på 60 grader, det var jo gjort i en god mening men men men... Fra den dag af vasker jeg SELV tøj!




Glæder mig til at afprøve det nye biotex og skal nok fortælle jer meget mere!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar