mandag den 2. juni 2014

Samadhi Spa a trip to Heaven on Earth...

Fredag var jeg på besøg hos Samadhi Spa og sikke en dejlig oplevelse jeg havde sat dagen af til selvforkælelse i form af deres Ynglings Maj-Tilbud og det blev i den grad opfyldt.
For tiden hungre min krop efter selv forkælelse, i form af lange bade, nybarberede ben og skønt hår med diverse hårkure. Man går hen og bliver helt afhængig af det. 

Det første der møder mig er den afslappede atmosfære med rolig musik og en super sød værtinde som bød mig velkommen og straks gav mig noget at drikke.
Jeg fik byttet mine ballarina sko til nogle slippers og værtinden kom med de forskellige massageolier. Jeg sidder i sofaen med puder med perlietter og designet af selveste Kylie minogue Home og en skøn Citrus aromaduft rammer min næse og jeg bliver mere og mere afstresset og afslappet.
Det er rart at være her og jeg kommer stille og roligt ned i gear.
Rummet jeg er i, er en Herskabslejlighed omdannet til spa, der emmer af dansk kultur i form af en skøn lejlighed med højt til loftet og stuk samt fløjdøre.


Det første, efter at jeg havde klædt om til badekåbe, var at jeg skulle udvælge en massage olie, der var mange forskellige og jeg valgte den med sol og sommer, ihhh den duftede skønt. Deres massage olier er lavet på Solsikke og mandel olie samt eteriske dufte. Derefter gik oplevelsen ind til massage værelset.
Massøren spurgte ind til ømmepunkter og gav en dybdegående massage som tog fat og løsnede mig op. Da massagen var slut kom massøren med gode råd og øvelser i hverdagen som kunne hjælpe mig.
Super professionelbehandling og service i top klasse.
I massage værelset var en behagelig ro og afslappende musisk stemning. Jeg var efter massagen født påny, men det hele stoppede ikke her der var mere og jeg lod det komme strømmende til mig.

Ynglings Maj-Tilbuddet hos Samadhi Spa bestod af 30 minutters massage, 30 minutters jacuzzi, bodyscrub (sukker og Salt) til fri afbenyttelse i vores tropebruser. Efterfølgende slappe af i vores lounge med chokoladefondue, Smoothie og champagne.

Jeg fik det fineste rum nemlig suiten, der var lige plads til mig, så fint skulle det være og nøj hvor jeg nød det, så cholokade fonduen blev serveret derinde i boblebadet. Oplevelsen med salt og sukker scrub får sit helt eget indlæg, det fortjener de nemlig.

Der er tænk på hver en detalje hos Samadhi Spa og da jeg bookede maj-tilbuddet fik jeg afvide at det eneste jeg skulle medbringe var badetøj, hvilket også var sandt, der var nemlig den skønneste shampoo og balsam tilrådighed og da jeg havde klædt om var der produkter i form af cremer, vatrodeller etc. til fri afbenyttelse på det fineste badeværelse med hårtørrer, glattejern og det hele, så der manglede ikke noget som helst.


Velvære giver selvværd.
Efter besøget hos Samadhi Spa fik jeg i den grad et Energi boost, og jeg havde det så godt med mig selv. At gøre noget godt for sig selv skal man unde sig og prioritere da det giver en så meget igen.
Jeg havde en varm og dejlig let følelse inden i, og har aftalt med mig selv at jeg i højre grad vil forkæle sig selv, så jeg bevarer de gode følelser.


Find Samadhi Spa på Facebook og stem på Samadhi Spa til at vinde Byensbedste2014 
Jeg vil derfor anbefalde dig at booke tid til selvforkælelse hos dem og føl det som jeg gjorde da jeg gik derfra.

1 kommentar:

  1. Waow det ser virkelig lækkert ud!

    Deltag gerne i min giveaway om et gavekort til Jane Kønig her: http://mitvillavillekulla.dk/2014/06/vind-jane-konig-gavekort/#comments

    - Villa Villekulla

    SvarSlet