tirsdag den 22. oktober 2013

Drømmer om at rejse til de varme himmelstrøj... fly away with me...


Jeg sidder her og drømmer mig hen til de varme lande for Gud hvor har vejret taget en ubehagelig drejning og uh det har været råt og koldt de seneste dage!
Efterår er bare råt, koldt og barsk selvom man gør alt det gode med hygge, stearinlys og diverse opmuntrings mundgotter så kunne det da være skønt med en rejse til de varme lande!
Jeg har været mange steder i verden, Grønland, færørene, USA, Østeuropa, Cypern, Grækenland, Italien, England mm. dog er Asien ikke opnået endnu hvilket jeg såååå godt kunne tænke mig, vil så gerne opleve den del af verden og kulturen som ligger så langt fra den europæiske.



På Uniquetravel.dk kan man i den grad drømme sig både til Thailand og Vietnam, hold da helt op det ser godt ud med lækker mad fantastiske strande og luksus for næsten ingen penge... Det må være skønt og jeg kunne især godt tænke mig at opleve Thailand.
Unique Travel - Gør drømme til virkelighed...
That's Me... Jeg sidder jo her og drømmer mig helt væk så de kunne hjælpe mig udenom vinter depression, kulde og råt vejr bare for en stund eller helt præcist 14 dage og det må i den grad være givet godt ud!
Hvem kunne ikke tænke sig at ligge på sådan en uberørt strand uden bekymringer og dagligdagens stress og jag
JEG kunne i hvert fald godt bruge den indre ro og afstresning som det må give at ligge lige netop der!



Når man ser på Uniquetravel kan man drømme om eller blot bestille forskellige rejsetyper, man kan sammensætte den helt optimale ferie lige efter behov om det skal være storbyferie i Bangkok, badeferie, rundrejse eller bryllupsrejse du kan også bestille udflugter igennem uniquetravel og her har de flere forskellige muligheder!
Uniquetravel har mange års erfaring indenfor rejsebranchen og giver personlige rejseerfaringer (fra over 30 lande/rejsemål), herunder utallige rejser til Thailand, hvilket bl.a. gør dem til Thailandeksperter!



Sådan en rejse må på min ønskeseddel... Xxx lige fingre for at min drøm bliver til virkelighed!

Følg gerne UNIQUETRAVEL HER

Dette er et sponsoreret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar